mm : )

Kära - folket.
Jag vet inte hur jag ska säga det här, jag ska gå i kloster. Jag tror jag förstod det när vi badade nakna i din nya lya och jag såg dig sitta på djurgårdens första-kedja. Jag är säker på att du är öppen nog att förstå att jag tänder på sopåkare. Jag skickar tillbaka dina lumpen-minnen, men jag behåller resultatet av blodprovet som ett minne. Du ska även veta att jag aldrig ska glömma ett passionerat intresse för möss. / äcklade hälsningar.


testa : )

Kära - Nån du känner.
Jag vet inte hur jag ska säga det här, __1__. Jag tror jag förstod det __2__ __3__ och jag såg dig __4__ ___5___. Jag är säker på att du är ___6___ nog att förstå ___7___. Jag skickar tillbaka ___8___, men jag behåller ___9___ som ett minne. Du ska även veta att jag ___10___ ___11___.___12___,

1. VILKEN FÄRG HAR DIN TRÖJA?
Blå - vår romans är slut
Röd - vår affär är död
Vit - jag ska gå i kloster
Svart - jag avskyr dig
Grön - våra horoskop passar inte ihop
Grå - du är ett pervo
Gul - jag går på gatan
Rosa - dina näsborrar är en förolämpning
Brun - maffian är ute efter dig
Ingen tröja - du är en nolla
Annan - jag är kär i din syster

2. VILKEN MÅNAD ÄR DU FÖDD I?
Januari - den där natten
Februari - i fjol
Mars - när din dvärg bet mig
April - när jag trippade på sesamfrön
Maj - senaste första maj
Juni - när du satte bojor på mig
Juli - när jag kräktes
Augusti - när jag såg det krympta huvudet
September - när vi badade nakna
Oktober - när jag reciterade "Tomten"
November - när din fårhund löpte amok
December - när jag bytte tennisskor

3. VILKEN MAT ÄTER DU HELST?
Tacos - i din lya
Pizza - i din campingbil
Pasta - utanför Säffle
Hamburgare - under bussen
Sallad - medan du åt enchiladas
Kyckling - i din garderob
Kebab - med Knutby-pastorn
Fisk - i kvinnokläder
Mackor - på Hare Krishna-avslutningen
Lasagne - på mentalsjukhuset
Korv - i trans
Annat - med paret Bush

4. VILKEN FÄRG HAR DINA STRUMPOR?
Gul - stöta på
Röd - förolämpa
Svart - ignorera
Blå - knocka
Lila - hälla sirap på
Vit - karva dina initialer i
Grå - slita kläderna av
Brun - sätta blodiglar på
Orange - snöpa
Rosa - slita tupén av
Barfota - sitta på
Annat - driva ut

5. VILKEN FÄRG HAR DINA UNDERKLÄDER?
Svart - min bästa vän
Vit - min far
Grå - Carl Bildt
Brun - min pruttkudde
Lila - min senapsufflé
Röd - Björne
Blå - min avocadoplanta
Gul - min brevvän i Ghana
Orange - min Carl Larsson-samling
Rosa - Djurgårdens förstakedja
Inga - min Ingvar Carlsson-staty
Annat - den galne munken

6. VAD SER DU HELST PÅ TV?
Scrubs - man
O.C. - känslig
One Tree Hill - öppen
Heroes - köldskadad
Lost - påtänd
House - ärrad
Simpsons - är feg
Aktuellt - mongolisk
Idol - masochistisk
Family Guy - senil
Andra Avenyn - borgerlig
Annat - skamsen

7. HUMÖR JUST NU?
Glad - hur dåligt jag mått
Ledsen - hur trist du är
Uttråkad - att Jultomten inte finns
Arg - att dina finnar är i sista stadiet
Deprimerad - att vi är kusiner
Uppspelt - att det inte finns någon lösning för
Nervös - Mellanöstern
Orolig - att din Honda suger
Apatisk - att jag har bytt kön
Skamsen - att jag är allergisk mot din hamster
Kramsugen - att jag tänder på sopåkare
Överlycklig - öppenöppen
Annat - att Äntligen Hemma är botten

8. VAD HAR TAPETEN I DITT SOVRUM FÖR FÄRG?
Vit - din ring
Gul - dina kärleksbrev
Röd - din Darth Vader-poster
Svart - din tama sten
Blå - soffdynorna
Grön - bilderna av Halmstad
Orange - dina löständer
Brun - din adressbok
Grå - våra matchande Snobben-haklappar
Lila - dina gamla lottokuponger
Rosa - de avklippta tånaglarna
Annan - dina lumpen-minnen

9. FÖRSTA BOKSTAVEN I DITT NAMN?
A/B - ditt foto
C/D - oljeaktierna
E/F - din granne Magnus
G/H - min oskuld
I/J - resultaten av blodprovet
K/L - ditt vänsteröra
M/N - ditt självmordsbrev
O/P - mitt förstånd
Q/R - din mamma
S/T - din fjärilssamling
U/V/W - ditt brottsregister
X/Y/Z - Dennis trikåer
Å/Ä/Ö - ditt gymnasiebetyg

10.SISTA BOKSTAVEN I DITT EFTERNAMN?
A/B - alltid ska minnas
C/D - aldrig ska glömma
E/F - att jag alltid velat bryta
G/H - aldrig öppet hånat
I/J - alltid känt mig smutsig inför
K/L - ska upplysa skatteverket om
M/N - att jag berättade i bikten om
O/P - intervjuas av Aftonbladet om
Q/R - informerat psykiatern om
S/T - mår illa när jag tänker på
U/V/W - alltid ska försöka glömma
X/Y/Z - klarar mig bättre utan
Å/Ä/Ö - aldrig tyckt om

11. VAD DRICKER DU HELST?
Vatten - vår vänskap
Öl - senilitet
Läsk - ett nytt liv som klon
Saft - eskimåreinkarnation
Mjölk - hyreshuset
Vin - kokainmissbruk
Cider - ett passionerat intresse för möss
Juice - Lasse Berghagen-imitationer
Mineralvatten - pinsamma utslag
Oboy - aubergine-fetishism
Whisky - att sabba andra världskriget
Annat - att hata Föllinge

12. VILKET LAND ÅKER DU HELST TILL PÅ SEMESTER?
Thailand - Varma hälsningar
USA - Med vänlig hälsning
England - Lycka till på permissionen
Spanien - Gå och dränk dig
Kina - Äcklade hälsningar
Tyskland - Med lättnad
Japan - Stick å brinn
Grekland - Din eviga fiende
Australien - Hälsa din groda Leonard
Egypten - Stick nu
Frankrike - I smärta
Annat - Hälsa din läskiga familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0