måndag!



nu är det endast en vecka kvar tills jag åker hem, det är helt sjukt.
vet inte om man ska skratta eller gråta. ska bli skönt att komma
hem men samtidigt vill jag inte åka för jag trivs så bra med allt
här. 

om någon är intresserad över hur man bor här så har ni lite
bilder på mitt nya rum här , ursäkta röran, bilderna tog jag
nyss och jag är väl inte direkt känd för att vara den som är
världens pedant direkt.








Anna, helena, ingrid och jag på utomhus-afterskin i fredags om
 jag minns rätt :)  Och vad hände med mitt hår? jag har blivit så sjukt
ljus, skumt.




idag är jag leeedig, och samuel fyller år, hela 25 år:) Grattis grattis:)
Och kockarna har kock-fest, 
jag ska nog ut i backen snart, får ta vara på de absolut sista skid
dagarna nu faktiskt. Snart stänger det så.



puss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0