tadaaa...

Goddag !

Har haft toksoligt nu 3 dagar i sträck, jag serut som en kräfta
i huvudet då jag mest legat på skotern och solat då de inte vart
alls mycket folk på mitt jobb. man tackar.

Vi var även i Mo i Rana i måndags, vi alla var JÄVLIGT shopping
sugna, så vi åkte 10 mil till Mo i Rana härifrån för att så sig lite nya
saker och det är ju verkligen livsfarligt att handla med sitt svenska kort
i Norge, blir ju så satans dyrt, dumma växelkurs! :)


Det var sjukt fräna berg på vägen, verkligen tokstora.
Inte för att allt för många kanske bryr sig men ändå :P
Vi var iallafall och åt i en restaurang när vi va där, och från ingenstans
så kommer chefen fram till oss och undrar om vi vill komma och jobba
där i sommar, haha helt sjukt.   Men Mo i Rana, hmm .. inte allt för
trevlig stad kanske . men vad vet jag. !


After ski ute har iallafall satt igång, även FINN 5 FEL har satt igång
och spela ute idag, tok nice!

här tvingade Samuel upp Lina på något dans-liknande :P
Han blev även bjuden på allt för många shots, så han däckade strax
efter afterskin
här inne i loungen haha=) så kan de gå!

och såhär bra mådde johanna idag efter gårdagens utgång=)
Thank god att jag gick hem strax innan 1 ! =)




Riksgränsen har jag kryssat av mig ifrån, och kommer antagligen till
linköping redan den 4 maj om allt blir som det ska, sjukt sjukt sjukt.!
Och imrgon är jag leeeedig, man tackar,
ge mig sol och bra snö i backen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0