fas.a.sf.



Det blåser något satans här , så liftarna uppe vid mitt jobb är stängda
och jag fick mig en ledig dag, dumt bara att ja hunnit gå upp till hotellet
och allt innan jag fick reda på att det var stängt, nu känns det dumt
att gå och lägga sig igen. Men va fan .

Är iallafall klar med all teori på skoterkursen, trodde aldrig att det skulle
vara så pass seriöst som det är, faktiskt. Men det är nog bara bra egentligen.
Så idag skulle vi egentligen ha körning, men vet nu inte hur det blir med det
eftersom att vädret är som det är. Så det märks.

tuddeluuu .




haha, hur rolig ser inte denna bild ut,
  vit i näsan is the shit, eller något
blev bara glad av att se mitt rum, saknar min säng hemma , helt galet.
Lite skillnad att ha en 1,80 säng mot den 80 sängen jag har här.
Liiiiiite mer plats hemma i sängen i Linkan så att säga.
Men dumt att klaga:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0