fredag.



Jag premiär åt på stella igårkväll med ett par stycken i
personalen. Har bara varit där innan och druckit vin, det
är så sjukt fint där faktiskt, ligger på 10e våningen så man ser
verkligen hur långt bort som helst, dock var det mörkt igårkväll
så man såg ju inte nått men själva grejen är ju nice! :)

Hamnade på stockis sen senare på kvällen. Det är en liten
pub inne i byn här.. Jag och Anna var iallafall lite duktiga och drog oss hem redan
runt halv 1 eftersom att vi båda skulle upp tidigt, speciellt Anna som hade
sitt alarm på 05.45, galet !

Nu verkar för övrigt de jättelugna dagarna på jobbet vara över,
blir i princip bara mer och mer varje dag, nästa vecka är det även
stockholmsveckan, och nu har Mosjön och Mo i rana sportlov så det är verkligen
hur mycket norrmän som helst.
Lite har väl med o göra att kungsliften utanför mig har öppnat ända upp nu,
så folk är väl där lite mer nu än förut.

Nu ska jag och tony iallafall åka upp till mitt jobb igen och fylla på med lite saker,
har blivit en lång dag idag och ikväll blir det lugnt för min del.
Räckte med i onsdags och igår faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0