.måndag



Student skit tog slut igår och nu börjar allt lugna ner sig igen och
sätter igång till helgen igen lite mer tror jag. De här senaste
dagarna har verkligen tagit på krafterna faktiskt, verkligen inte
mycket sömn och mycket jobb. Så idag sov jag ut.
Jägermeister var iallafall på nattklubben i torsdags och jag har nu snott
mer sånna nyckelband, gillas skarpt=)

Igår hade vi våran personal söndag med schlager/dansband´s tema.
Blev ett par bugg svängar på dansgolvet faktiskt haha =)
Hur kul som helst faktiskt, dessvärre ser det ut som kriget i köket
idag, ligger ketchup och grädde över hela köket, skojar inte !

I övrigt har det väl inte hänt så mycket nytt, vi har iallafall tagit ut
grillen på jobbet, japp den står ute ! Och det är viktor som får greja
det då jag själv inte är så händig:P
Iallafall så hatar jag den redan, den har exploderat 2 gånger och så
brinner den lite då och då haha
, helt galet:P
Och kungsliften som är precis utanför har fortfarande inte öppnat helt,
fortfarande för lite snö! Och den är avstängd med en STOR snövall och
en massa sånnadära pinnar så folk inte ska fortsätta uppåt,
men ändå fattar inte vissa och åker över den jättestora vallen och
slutar med att de får ta av sig akidorna och gå ner för det är en massa
sten o skit , jävla idioter !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0