onsdag.



Det börjar bli sådär satans kallt här igen, tror det var -37 igårkväll.
Och även imorse hade strömmen gått i hela byn vilket kändes i våra
personalboenden. Eller jag märkte inte av att strömmen gått eftersom
att jag låg och sov vid den tiden, men det kändes att det var kallare än
vanligt och inte mega kul att gå upp när man känner hur kallt det är
utanför täcket. Inte bra inte .


Ikväll ska jag nog pallra mig ut en sväng iallafall, onsdagar är
"försten in"
som innebär att den som kommer in först bestämmer
kvällen,
dvs. musiken, kvällens drink/shot. Och får även dela ut
belöning och straff.
Förra veckan så var det något med att dj:n skulle
ha en 2a shot med varje beställning (tror ja) vilket slutade med att han
blev jävligt på lyset , haha. stackar´n :) men sjukt kul.




Hur sur är inte jag att jag inte kan gå på detta? Sååå min otur,
har så sjukt länge velat se zany, osså kommer han till östergötland
och spelar när jag inte är hemma , SJÄLVKLART :P oflyyyyyt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0