söndag.



Jag har inte jobbat nu på 3 dagar på grund av att det blåser så
himla mycket. Tycker nästan synd om alla turister som kommer
hit för att åka skidor, jag skulle verkligen inte pallra mig ut i backen
en dag som denna. Helt galet.

Helgen har iallafall varit kanon.
I fredags blev det vin på stella, sedan hockeyn på storbild i Loungen och
efter det blev det utgång.
Igår käkade jag och en massa andra i personalen grillbuffé och kollade på
melodifestivalen, blev visst lite utgång på det, en helt oplanerad för min del.
Men så kan det gå, och det var sjukt värt iallafall, hur kul som helst.!

Imorgon ska vi iallafall skriva dedär teoriprovet för skotern, skulle inte direkt
bli förvånad om jag failar, vore så himla min otur :P
Och ändå rätt pinsamt, det är ändå skoter, ingen bil så att säga hmm ..

Och imorgon kommer Ingrus tillbaka som varit hemma nu i linköping i en
vecka, gillas starkt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0