tisdag



Jag klarade iallafall teoriprovet på skotern igår, eller rättare sagt
vi alla klarade det. Så nu kommer kortet snart så jag kan börja
köra själv, känns bra ! :)

Idag har det iallafall slutat blåsa, men vi kunde ändå inte öppna
upp förrän straxt efter elva uppe vid mitt jobb för det var så kallt så att
liftarna var stängda, haha alltid är det något, men de ordnade sig ju:)

Har suttit o tänkt på att vi snart varit här hälften av tiden, och det har fan
gått fort. 2 månader har jag typ varit här nu. Galet. Och jag har åkt
alldeles för lite skidor, ändring på detta. Måste även ut och åka snowboard
nu nån dag, verkligen ett måste nu när det inte är så isigt i backen som det
var sist.


Kommentarer
Postat av: .....

Mjaaa tiden går fort! Bra bra!

2010-02-23 @ 20:10:07
Postat av: Inkan

Mm, för vi skulle ju åka snowboard tillsammans. Jag väntar ju på dig! :D

2010-02-25 @ 10:20:08
URL: http://ingridarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0