fy mig !


Är så sjukt dålig på att uppdatera nu för tiden, känns som jag mest jobbat,
sovit och jobbat och sovit den senaste tiden faktiskt:P
Idag är jag iallafall ledig och det är hur fint väder som helst. Skulle egentligen
ut i backen men fastna framför datorn.. fy mig!
Blir kanske och bada lite hot tub idag, det är ju så jäävla skönt.!
Slänger iallafall upp lite bilder från den senaste tiden

• Vi hade ju iallafall lite personalkväll med middag och sedan nattklubb för
typ 2 veckor sedan, dessvärre typ svart backe hela kvällen för mig haha,
vet inte riktigt hur jag kunde bli så himla glad i huvudet, men jag bjuder på den,
förlåt mamma, vet att du inte älskar dessa ord:P
Iallafall var kvällen jättebra för övrigt med sjukt god middag!




• Vi hade även söndagsklubb här uppe med olika teman varje vecka,
typ igår var det "tema rött", kvällens drink/shot var röd + klädsel,
 eftersom att det var alla hjärtans dag. Helgen innan (tror jag) så hade vi
 80-tals tema, det var sjukt kulför alla gick verkligen in för det stenhårt,
och man såg ju ut som man gjorde med:P



• Jag&viktor hade även lite lite och göra på jobbet igår så vi började
göra en snöstol i brist på annat, eller rättare sagt, han gjorde och jag
kollade på.  Såg sedan att de hade ställt en skoter lite konstigt på en snöhög
haha kan garantera att snöhögen den står på INTE var liten.. hmm.. :P


Och på tal om skoter så körde tony av vägen på väg upp till mitt
jobb nu här om dagen, och det tog fan en jävla bra stund att få upp den med,
var tvungen att vända den helt för att lyckas köra upp den. Och jätteskönt
att ha lössnö upp till midjan, typ :P


Och ännu en sak på tal om skoter så ska nämligen jag och viktor få ta skoter
 licens på onsdag och torsdag
:D Ska bli hur kul som helst,
så nu behöver jag snart inte sitta bakom mera:D  NIIIIIIICE!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0