tadaaaaa .!



galet mycket folk på jobbet igår , var folk konstant från klockan 10-16.
tog mig faktiskt inte en snus på över 2 timmar för jag inte hade tid.
och alla kylar och liknande fanns det knappt en pryl i vid stängning,
så det blev lite skotervändor med refill så att säga när vi hade stängt.
och det var faktiskt första dagen som det var sådär massa att göra och vi
klara det galant, jag och viktor kommer va kungar sen i maj :P

blev utgång sedan på kvällen, vilket jag egentligen inte tänkt, men eftersom
att jag är lite kass på att tacka nej så blev det så iallafall.. hmm .
men jag hade kul iallafall så det är väl huvud saken:)

Idag börja de blåsa som fan uppe vid mig på typ 5 minuter,
från ingen blåst alls till 13 m/s. Sjukt.
Kom in en norsk och börja yra något om skidställ,
vi förstod typ ingenting, men när vi kommít ut så ligger ett skidställ i
skidbacken och skidorna som stod på låg typ överallt, då blåser det lite :P



Idag är det för övrigt den traditionella söndagen , ikväll är kvällens
tema uteliggar-tema haha , galet :D   man kommer va så snygg:P
blir ingen plattång och borste här inte , mjaaauuu.!


förresten, någon som har en aning om vad felet är när det bara brusar och
låter konstigt när man ringer i mobilen? Jag har då testat att byta mobil
men har fortfarande samma problem. Kan de ha med simkortet o göra?
Hmm ..


 



Kommentarer
Postat av: jääääääj

ah, du är kass! blä..

2010-03-01 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0