fredag.



Helt otroligt, tror inte ens jag satt på datorn på över 2 dagar,
inte direkt likt mig. Men kanske ändå rätt så bra.
Vädret här uppe börjar iallafall ändra sig helt, solen skiner som
aldrig förr och man står typ och smygsolar på jobbet när det inte
är folk, hur skönt som helst.
Igår var jag ledig och var ute i backen, tok soligt och asnice!
Dessvärre var det någon som tog skidorna jag åkte med när jag var
uppe vid toppen, vilket inte var helt okej så att säga, men de var antagligen
bara en person som tog fel skidor så de jag åkte på är tillbaka nu, men
skaplig panik just då iallafall ..

Har även ett sjukt bra afterski band här nu, så man har typ bott på afterskin.
Så det har blivit riktigt hårt de senaste dagarna faktiskt haha=)
Idag var jag bara förbi afterskin och gick rätt snabbt, kände inte för att trycka i
mig en massa minttu-oboy idag direkt, räcker med veckan som varit och ikväll
blir jag nykter :P



Nu är det faktiskt inte jättelångt kvar tills jag åker hem, känns skumt, jag trivs faktiskt
i mitt insnöade lilla liv här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå vill du inte ens hem :S

2010-03-06 @ 12:03:00
Postat av: Tobaunta

Saknar dig här hemma <3

2010-03-06 @ 13:42:50
URL: http://blogg.tobaunta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0