oig9pgfp8

min blogg-uppdatering är verkligen helt sämst. jag har knappt suttit
vid datorn på senaste tiden,

vi har iallafall världens grymmaste afterski-band så man i princip lever
nere på afterskin. helt underbart och även solen börjar helt komma fram
och det känns verkligen att våren börjar komma fram sakta men säkert=)

igår på jobbet satt jag och nina ( som jobbar i liften ) och sola nästan
hela dagen, hur skönt som helst.
allt är verkligen kanon faktiskt
och endast 5 veckor kcvar tills jag kommer hem, känns helt galet.
allt har gått så himla foooooooooort !!




lite afterski bilder från senaste tiden.
den sista bilden från den galnaste afterskin, då man blev matad med
minttu shots och all personal var helt galna och det var hur kul som
helst.


igår var för övrigt en sjukt fin dag, solen sken som aldrig förr
óch dessvärre jobbade jag, satt iofs typ hela dagen ute i solen,
på denna bild står pistör-micke och skottar av taket på mitt jobb :)


och även en viss jag utanför mitt jobb med viktors
solbrillor hehe=)





nu sitter jag i loungen och dricker en drink, ursäkta eventuella
felskrivningar då jag inte är särskillt nykter och jag ska ta tag i
min blogg skrivning mer. lovar=)
nu ska jag och anna bygga en soffa av snö utanför vårt hus
som vi sedan kan sitta och sola i var de tänkt=) , får se hur detta
går=)
puss!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0