söndag.



Sitter uppe på jobbet, kungsliften är stängd pga för mycket blåst
och jag har stendött inne hos mig, hade inte heller med mig dator
så nu sitter jag inne i lifthuset och nördar vid datorn de har här istället
för att bara stå inne hos mig och bara stå och göra ingenting, helt stendött ,
till skillnad mot igår så att säga, konstigt att allt bara kan ändra
sig så totalt på bara en dag.
Märks även hur trött jag är när man inte har något och göra, då eftersom
att jag jobbade även i natt.

Ikväll är det pyjamasparty haha:D Så jävla klockrent, vet bara inte vad jag
ska ha på mig för jag har ingen pyjamas här, men det löser sig nog, något
kan man väl slänga på sig:)

nu är stockholmsveckan avklarad iallafall, tror det är folket i vårt län som har
sportlov från nu i veckan som kommer om ja inte minns fel, så det kan nog
bli en hel del nästa vecka med.

tuddeluu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0