torsdag



det blev ett samtal med min käre moder igårkväll, vet inte hur
länge sen det var. så det var fan på tiden:) Skönt att höra
en röst hemifrån faktiskt !
Dessvärre snackade hon om att det skulle storma här och bli
jättekallt igen, vilket hon hade rätt i .
Typ alla liftar är stängda och det blåser skapligt så att säga, så man
blir rätt rastlös.

Nu har lånat håkans dator, istället för att sitta med min då mitt internet
är skitslött
här, jag och några andra tjejer sitter uppe i
bastun och käkar lite , blev faktiskt en våffla idag då det är våffeldagen,
med tanke på förra säsongens våffelätning så trodde jag aldrgi att jag skulle
äta någon igen, men idag så sprack det :)

Blir iallafall en sväng (kanske en lång sväng) förbi afterskin, sedan är det snack
om filmkväll ikväll. Låter faktiskt som en bra torsdag och en skaplig uppladdning
inför helgen, tror det kommer bli jävligt mycket faktiskt,
dubbla pass iallafall både fredag och lördag.
Thank god för att jag varit ledig både igår och idag, är nog nästan första gången
jag har 2 dagars ledighet på raken i under hela säsongen vilket känns KUNG !

aja, nog om allt, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0