tuuuudels!



Ska iallafall tillägga att söndagens pyjamasparty var en hit !
Lilla baren hade de tagit in himmel sängar i och alla soffor hade de dragit
lakan över, såg faktiskt riktigt mysigt ut och stor del av kvällen spenderades
i himmelsängen, hur najs som helst, och ett ännu större plus var att man
skippa jeansen och gick runt i mjukiskläder.
Jag och Anna hade först på oss morgonrockar på förfesten, men vi bytte om
då ingen av oss riktigt trivdes i det :P

Igår var det storm här, IGEN, och på afterskin så stod det after storm istället,
på tavlan de skriver in special erbjudanden, haha lite roligt tyckte jag, dålig
humor i know, bjuder på den .

Käkade även på fleet wood restaurangen igårkväll, så jag fick äntligen min
efterlängtade Caesar sallad (fin stavning?), så nu känner jag mig hel igen haha=)

nu ska jenny beställa sprit :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0