onsdag!



Igår hade vi personalfest med USA-tema på hotellet.
Jag och 3 andra tjejer var hugh hefners fruar/flickvänner:P
Nästan alla var utklädda till något vilket var riktigt kul att folk
gick in för det lite.




Vi drog hem strax efter 1 och jag vaknade sedan upp strax efter kl 8
imorse, skumt! Men ändå hur skönt som helst, då jag var ledig idag
och vädret var helt underbart, nog en av de bästa dagarna under säsongen
så en viss jag gick upp och drog ut och åkte skidor.

Måste ju säga att lyssna på hardstyle medans man åker är helt KUNG =)
Skidåkningen var helt kanon och även helt nypistat när jag drog ut eftersom
att jag var ute i backen så pass tidigt, helt underbart !



Även Anna kom ut och åkte runt 12 då hon slutat jobba alltid trevligt=)
Bilderna ovanför är tagna vid toppen på kungsliften.

När liftarna stängde drog vi till afterskin och satt på terassen ute och tog
en öl, och sedan drog vi och badade badtunna ute.
Och även gick och käkade på hotellets restaurang efter det, skapligt nice faktiskt!
Helt galet värd dag, ge mig fler sånnahära dagar :) !!




Igår när jag skulle stänga igen uppe på jobbet så satt en massa personal
utanför på terassen och grillade och drack lite öl i solen, så jag joinade ett tag
istället för att åka ner dirket, vilket inte var helt fel:)



När vi skulle ner sen så skulle johanna & johanna åka med mig ner på
skotern
 istället för att ta skidor/bräda ner. Fast jag ville inte ha båda
dom bakom mig när ja skulle köra då det blir skaaapligt trångt, så ena
johanna fick sig en plats på släpet bland alla sopor haha=)
Hur söt är inte hon? =)

Måste ju tillägga att köra skoter är hur kul som helst, sjukt
glad att jag fått det kortet !!!!! ;D


Imorgon är jag också ledig, fast det ryktas om att det ska vara mulet
och snöa en massa , vilket jag fan inte hoppas  då jag vill ut o åka igen!


Nu ska jag vara social med folket istället för o sitta här o gaya! =)
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0