lördag


Dansbandshelgen är igång, vilket innebär mycket jobb med
lite sömn, igår jobbade jag 16/17 timmar, och inte alls många timmars
sömn i natt, så var lite sliten när ja skulle upp typ 7.30 imorse efter att
ha jobbat natt, men va fan dumt och klaga, samma sak ikväll med,
sen lugnar det sig under vardagarna, tror jag!

Vi "laddade upp" i torsdags inför helgen med en afterski och sedan skulle
vi ut på kvällen, förfestade i vårt hus, blev faktiskt riktigt roligt=)
dessvärre gick jag aldrig ut och gick och la mig runt 12 istället, kanske
var lika bra det iofs=)


Jag och anna på afterskin i torsdags, riktigt nice!
markus(?) viktor och danne var iallafall jätte fotosugna verka de som:P

väl hemma så körde vi på lite , på bilden har vi väääldigt
färgglada cigaretter somj var ifrån tokyo, riktigt tuffa faktiskt=)

Och jag hitta NEMO :D



nu är jag trött som fan, ligger och halvsover , nästan, i loungen på hotellet.
Och ja kommer nog sova lite innan nästa pass ikväll.
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0